Donation

Donation

Donation:

Kirken giver:

Vi afsætter mindst 10% af menighedens frivillige pengegaver til velgørende og missionerende organisationer både i Danmark og resten af verden.

Kan jeg give?

Der er flere måder at give på:

1. Du kan give din gave som en anonym gave:
    Ved at bringe din gave på søndagsgudstjenesten, hvor der indsamles frivillige gaver.

Du kan også vælge at overføre din gave til kirkens bankkonto i "Sparekassen Sjælland", eller via MobilePay.

2. Du kan give din gave som en registreret gave, med skattefradrag:

Kirkens bidragssekretær udleverer bidragskuverter, der er påført et nummer.

Sammenhængen mellem navn og nummer er kun kendt af kirkens regnskabsførerer.

Kuverten kan så bringes til gudstjenesten.

Du kan også vælge at overføre dit bidrag til kirkens bankkonto i "Sparekassen Sjælland" med angivelse af dit bidragsnummer.

Vælger du at betale med MobilePay skal du anføre dit bidragsnummer som reference.

Sparekassen Sjælland:

Reg.: 9888

Konto: 0000303817

MobilePay: 83921

Ringsted Frikirke er godkendt til at modtage fradragsberettigede gaver. Det betyder, at alle der har oplyst sit personnummer, får indberettet sine bidrag til SKAT og opnår derved et skattefradrag, efter gældende regler.