Nyhed-Helbredelsesmøde

RINGSTED FRIKIRKE

Roskildevej 192 - 4100 Ringsted

Helbredelsesmøde trak fulde huse

Sådan lød overskriften på Dagbladets forside efter sidste uges ekstra møde med Hans Berntsen.

Det må man sige! det gjaldt tillige mødet i slutningen af juni.

Over mindre end to uger har kirken været besøgt af 400 mennesker, hvoraf de fleste aldrig før har reageret på en forkyndelse af Jesus Kristus, som også deres frelser.

Det er ikke kun i vor kirke at mennesker valfarter til helbredelsesforbøn, og samtidig får anledning til at reagere på evangeliet. Det er også sket andre steder hvor Hans Berntsen har holdt møder, denne sommer. Der er altid god tilslutning på Berntsen møder, men lige nu er det ganske ekstraordinært.

Når vi beder om vækkelse i vor by, må vi gribe den når vi ser den.

Når Jesus banker på vor dør, må vi lukke op!

Vi har derfor besluttet at tage imod et tilbud fra Hans Berntsen om at medvirke på et møde i Ringsted Frikirke igen;

Lørdag den 13. august kl. 14.00

Den LørdagsBibelskole som var planlagt til denne dag vil finde sted senere.

Vi beder menigheden tage godt imod denne beslutning og bakke op om mødet.

Det er en oplagt anledning til at knytte kontakter med mennesker, som på mødet har oplevet en ny verden, af liv og lægedom.

Stor tak til alle de trofaste medarbejdere, både fra Slagelse og Ringsted, som hver gang har ydet en stor indsats og som også gør det muligt at holde det næste møde!

Du kender sikkert nogen som har brug for helbredelse og frelse. Indbyd dem til at tage med!

På kirkens FaceBook side ligger mange vidnesbyrd og små videoklip, som du kan henvise til.

Bed for de mennesker som allerede har været på Berntsen-møde og for dem som kommer!

Webmaster - Arne Christensen - tac@live.dk